پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228287
از ابتداي امسال تاکنون يک تن مواد مخدر در استان کشف شده است
تاریخ انتشار : 1396/04/01
نمایش : 969
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري در سفر به فارسان از رشد 90 درصدي کشفيات مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از ابتداي امسال تاکنون نزديک به يک‌تن مواد مخدر در استان کشف‌شده است.
سيد قدير مرتضوي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار در خصوص فعاليت دستگاه‌هاي اجرايي و کميته‌هاي اجرايي مختلف گفت: خوشبختانه کشفيات يک‌تن  را در استان داشتيم که نسبت به سال گذشته  رشد90 درصدي و قابل‌توجهي را در اين زمينه مي باشد.

وي در ادامه افزود:در شهرستان فارسان  نيز در خصوص کشفيات رشد50 درصد را شاهد بوده‌ايم که اين امر نشان‌دهنده تلاش وهمت مسئولان امر در اين حوزه مي‌باشد.

وي خاطرنشان کرد:در حوزه کارکردهاي اجتماعي و برنامه‌ريزي  در خصوص مسائل پيشگيرانه رشد حدوداً 100 درصدي را داريم و در طيف‌هاي مختلف،اعضا محترم شوراها و دهياري‌ها خوشبختانه توانمند شده‌اند و برنامه‌ريزي‌هاي آموزشي براي آن‌ها صورت گرفته که منجر به سطح قابل‌قبول از بحث آگاهي،دانش و بينش مردم در خصوص مضرات اين موضوع بوده است.

وي اظهار داشت:نکته مهم و حائز اهميتي در اين حوزه مواجه هستيم که ازجمله آن شناسايي خانواده‌هاي  در معرض آسيب و برنامه‌ريزي در اين خصوص و انجام اقدامات لازم براي پيشگيري از آسيب‌هاي بيشترمي باشد.


انتهاي پيام/590پ


 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html